Gå til hovedinnholdet

Kundeservice

Har du spørsmål? Benytt søkefeltet under, så finner du det meste du trenger å vite om Flytoget og din reise.
Stabel med kvitteringer

Billettløse reiser

Har du ikke fått kvittering?

Kvitteringene vil normalt komme innen ett døgn etter gjennomført reise. Dersom den likevel ikke har kommet er det flere mulige årsaker.

Se årsaker til at du ikke har fått kvittering
Eldre kofferter på rekke

Hittegods

Har du glemt noe om bord?

Slapp av. Vi skal gjøre alt vi kan for å gjenforene deg med dine eiendeler.

Les mer om hvordan du får tilbake bagasjen din
Romskip sperrer skinnegangen foran Flytoget

Flytogets unike reisegaranti

Med en punktlighet på hele 96% er vi sjelden forsinket, men skulle det skje sørger vår reisegaranti for å få deg på neste ledige fly. 

Les mer om Flytogets reisegaranti

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Kontakt oss på chat (øverst til høyre) eller telefon +47 23 15 90 00.

Vi holder åpent mandag-fredag kl. 08-18.