Flytogets SAS EuroBonus-ordning opphører fra 15. mars 2018

SAS fly på rullebanen
28 februar 2018
Siden 2016 har Flytoget hatt et samarbeid med SAS Eurobonus og våre reisende har kunnet opptjene EuroBonus-poeng på Flytoget. Ordningen opphører fra 15. mars i år og fra denne datoen vil det ikke være mulig å opptjene poeng på reiser med Flytoget.

Våre reisende vil motta poeng på alle reiser med Flytoget til og med 14. mars 2018.

Eventuelle spørsmål rundt dette kan rettes til Flytogets Kundeservice på telefon 23 15 90 00.

Husk alle de andre gode grunnene til å velge Flytoget

Hyppige avganger, kort reisetid og god komfort er viktige grunner til at mange velger Flytoget når de skal til og fra Oslo Lufthavn. Når man skal ut og fly er også punktlighet ekstra viktig, og vi legger vår stolthet i en punktlighet på over 97%. Vi går så langt i vårt løfte om punktlighet at vi tilbyr en unik reisegaranti som dekker billett på neste flyavgang dersom vi skulle være mer enn 30 minutter forsinket og du ikke rekker flyet ditt. Vår reisegaranti kan du lese mer om her:

 

Andre fordeler du bør vite om

  • Du vet sikkert at vi kjører hvert 10. minutt mellom Oslo S og OSL, men visste du at vi nå har hele fem avganger timen fra Nationaltheatret, Skøyen og Lysaker?
  • I 2017 gjennomførte vi en stor oppgradering av vårt trådløse nettverk om bord og endelig kan du surfe hele veien fra Drammen til Oslo Lufthavn. (link til artikkel).
  • Du kan ta med deg så mange barn du vil under 16 år gratis på Flytoget.
  • Reiser du med en registrert kundeprofil, enten ved å kjøpe billett i vår app eller ved å dra kortet på stasjonen, får du automatisk kvittering etter hver reise.