Hva er «Det går alltid»?

Glad teddybjørn ser gjennom togvindu
25 oktober 2019
«Det går alltid» sier vi. Men hva betyr egentlig det?

Lurer du på noe?

Kontakt Flytogets kundeservice på chat eller telefon.
Vi holder åpent mandag til fredag 08 - 18

Hvis du er vant til å reise med Flytoget, så vet du at vi har avgang hvert 10. minutt det meste av døgnet, og at vi nesten aldri er forsinket: Vi har en punktlighet på 96 prosent. Du vet sikkert også at direktetoget fra Oslo S bare bruker 19 minutter til Oslo Lufthavn.

Men visste du at våre ansatte jobber dag og natt – hele døgnet – for at du skal komme fram til dit du skal, også de gangene toget ikke går? Vi har for eksempel verdens kanskje minst brukte reisegaranti. Hvis Flytoget ditt er mer enn 30 minutter forsinket, og flyet ditt går fra deg, dekker vi plass for deg på neste ledige flyavgang. Dette gjelder uansett årsak til forsinkelsen, både vær- og føreforhold, signalfeil eller andre uforutsette hendelser.

Les mer om reisegarantien her

Vi er også eksperter på hittegods. Hvert år glemmes det igjen flere tusen gjenstander på Flytoget. Hver gang et tog kommer til Oslo Lufthavn, går en av våre verter gjennom toget. Ofte blir gjenglemte ting levert til eierne før de drar fra flyplassen, eller vi kan være behjelpelige med å frakte ting til en av stasjonene våre langs linjen.

Kontakt gjerne kundeservice hvis du har glemt igjen noe på toget

Alt dette gjør vi fordi vi vet at det er en grunn til at du skal ut og reise. Kanskje skal du i et viktig møte, eller se en viktig fotballkamp, eller besøke et viktig familiemedlem. Uansett om grunnen er stor eller liten, så skal vi gjøre alt vi kan for at du rekker det du skal. Vår jobb er å sørge for at du får en behagelig, effektiv og forutsigbar reise, uten å måtte tenke på rutetabeller og å være redd for forsinkelser.

Det er summen av alt dette vi legger i «Det går alltid»